Kup w przeciągu

14

[11.07]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje

Użytkownik może składać reklamacje w sprawach dotyczących Towarów na piśmie, w jeden z poniższych sposobów:
− pisemne oświadczenie woli, potwierdzone własnoręcznym podpisem, przesłane na adres
„Love Natural Cosmetics” Sp. z o.o., Warszawa 01-793, ul. Rydygiera 13/76,
− skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia woli przesłane mailem na adres
info@lovenatural.pl.(należy uzupełnić odpowiednio)
2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane

oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię i nazwisko- jeśli były podane, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją)

− opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.

3. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania i zawiadomi składającego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Towar zostanie dostarczony bezpłatnie w stanie wolnym od wad. Jeżeli ponowne dostarczenie Towaru nie będzie możliwe Sprzedawca zwróci równowartość ceny w terminie 14 dni. Ponowne dostarczenie Towaru nastąpi w terminie 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji.

 

 

Odstąpienie od umowy/ Zwrot Towaru


1. Użytkownik będący konsumentem może bez podawania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie na adres Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (Oświadczenie powinno zawierać dane Użytkownika, kopię lub numer dokumentu zakupu lub kod identyfikacyjny).
2. W sytuacji określonej w ust. 1 Użytkownik zwraca Sprzedawcy Towar. Jeżeli Towar nie nosi śladów użytkowania Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w ust. 1 zwraca wpłacone pieniądze w sposób adekwatny do sposobu zapłaty przez Użytkownika lub ustalony przez obie strony.

 

Zwrotu Towaru należy dokonać – o ile to możliwe - wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT, jeżeli została ona wystawiona na rzecz Klienta, a także – o ile to możliwe – w oryginalnym opakowaniu.

 

 

Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl